مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 02:052021-01-07اجتماعي

کاهش پسماندسوزی در پاکدشت نسبت به سال های گذشته


پسماندسوزی معضل زیست محیطی است که سال ها است در اطراف و حاشیه شهرها با آن روبه رو می شویم اما در فصل های سرد سال بر اهمیت این معضل افزوده می شود چراکه این اقدام می تواند بر تشدید آلودگی هوا موثر باشد.

- پسماندسوزی معضل زیست محیطی است که سال ها است در اطراف و حاشیه شهرها با آن روبه رو می شویم اما در فصل های سرد سال بر اهمیت این معضل افزوده می شود چراکه این اقدام می تواند بر تشدید آلودگی هوا موثر باشد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت ضمن بیان اینکه موارد پسماندسوزی در شهرستان پاکدشت نسبت به گذشته کمتر شده است،گفت: واحدهای صنعتی و کارگاه ها به صورت مستمر پایش می شوند و طی فصل پاییز سال جاری  63 مورد اخطاریه برای واحدهای آلاینده صادر شده است.

محمودرضا سعیدپور در گفت و گو با ایسنا افرود: متخلفان پسماندسوزی به علت برخوردهای جدی اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت دریافته اند که اقدام به این کار پیامدهای جدی دارد.

هرچند همچنان با مواردی از پسماندسوزی توسط افراد سودجو روبه رو می شویم و ضمن برخورد با آنان نسبت به اطفای حریق با کمک سازمان آتش نشانی اقدام می کنیم.

وی در ادامه اظهارکرد: از وظایف مهم این اداره پایش صنایع، کارخانه ها و مراکز خدمات و تولیدی است و در فصل پاییز سال جاری 484 مورد پایش صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پسماندسوزی در پاکدشت نسبت به سال های گذشته

کاهش پسماندسوزی در پاکدشت نسبت به سال های گذشته