مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:152021-01-08اقتصادي

اختصاص تمام ظرفیت تولید کارخانه سیمان خمیر برای مصرف هرمزگان


استاندار هرمزگان به منظور کنترل میزان پیشرفت پروژه های عمرانی، صنعتی و معدنی بندرخمیر، ضمن بازدید از این پروژه ها، دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرایی و تکمیل این پروژه ها صادر کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان به منظور کنترل میزان پیشرفت پروژه های عمرانی، صنعتی و معدنی بندرخمیر، ضمن بازدید از این پروژه ها، دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرایی و تکمیل این پروژه ها صادر کرد.

فریدون همتی روز گذشته(18 دی ماه) در ادامه سفرهای شهرستانی که روزهای پایانی و تعطیل هر هفته انجام می شود، به منظور بازدید از چند طرح و پروژه عمرانی، صنعتی و معدنی به همراه دکتر محمد آشوری و دکتر احمد مرادی نمایندگان مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عازم شهرستان خمیر شد.

وی در نخستین مقصد این سفر، ضمن بازدید از طرح توسعه گچ متین، دستورات لازم را به منظور اتمام عملیات احداث این کارخانه تا دهه فجر سال جاری سال صادر کرد.

عملیات اجرایی این پروژه که با هدف پیشگیری از خام فروشی و با سرمایه گذاری 70میلیارد تومانی در حال راه اندازی است، از زمستان 96 شروع شده و با بهره برداری از این کارخانه، برای 85نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تمام ظرفیت تولید کارخانه سیمان خمیر برای مصرف هرمزگان

اختصاص تمام ظرفیت تولید کارخانه سیمان خمیر برای مصرف هرمزگان