مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:252021-01-08حوادث

دستگیری دالتون های نیشابور به وقت بامداد


فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری عاملان شرارت شب گذشته این شهر طی کمتر از یک ساعت در ساعت یک بامداد خبر داد و از شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین دهقان پور گفت: شب گذشته در پی گزارش شرارت سه شرور موتورسوار در خیابان 17 شهریور نیشابور به فوریت های پلیسی 110، بلافاصله دستورات لازم برای برخورد قاطعانه با عاملان این بی نظمی صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: ماموران انتظامی در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شدند و بررسی های آنها نشان می داد این افراد شرور با سلاح سرد به هفت خودرو پارک شده در کنار خیابان خسارت وارد کرده و متواری شده اند.

وی گفت: تیم های مشترک کلانتری 13، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی و پلیس آ گاهی نیشابور در این عملیات به طور ویژه وارد عمل شدند و کمتر از یک ساعت عاملان این شرارت خیابانی شناسایی و  ساعت یک بامداد امروز دستگیر شدند.

دهقان پور نشان کرد: شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند می توانند هر چه سریع تر به کلانتری 13واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه متهمان برای رسیدن به سزای عمل خود به مراجع قضایی معرفی می شوند، گفت: نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دالتون های نیشابور به وقت بامداد

دستگیری دالتون های نیشابور به وقت بامداد