مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:452021-01-08سياسي

سخت ترین روز «حاج قاسم» در دوران مبارزه با داعش کدام روز بود؟ +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار شهید پورجعفری، همراه همیشگی حاج قاسم سلیمانی از زمان جنگ علیه ارتش بعثی و حضور در نیروی قدس سپاه بود.

- سخت ترین روز حاج قاسم در دوران مبارزه با داعش کدام روز بود؟ +فیلم سردار پورجعفری می گفت؛ دو جنگنده میگ هواپیمای ما را اسکورت کردند، من نگران شدم و رو به حاج قاسم که کردم که به من گفت؛ نگران نباش، تا دو دقیقه دیگر می روند و همینطور هم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سردار شهید پورجعفری، همراه همیشگی حاج قاسم سلیمانی از زمان جنگ علیه ارتش بعثی و حضور در نیروی قدس سپاه بود.

این سردار شهید اسلام که همراه با سپهید سلیمانی به مقام شهادت نائل آمد، خاطرات ناب و بکری از سال ها همراهی با سردار دل ها داشت که برخی از آنها را برای دوستانش تعریف کرده بود.

یوسف افضلی از دوستان قدیمی شهید سلمیانی و شهید پورجعفری خاطره ای به نقل از این شهید والامقام بازگو کرده است که انتشار آن نشان دهنده عمق مسئولیت شناسی و ایمان و اعتقاد سردار پورجعفری و سپهبد سلیمانی است.

از جمله اینکه؛ دو جنگنده میگ هواپیمای ما را اسکورت کردند، من نگران شدم و رو به حاج قاسم که کردم که به من گفت؛ نگران نباش، تا دو دقیقه دیگر می روند و همینطور هم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت ترین روز «حاج قاسم» در دوران مبارزه با داعش کدام روز بود؟ +فیلم

سخت ترین روز «حاج قاسم» در دوران مبارزه با داعش کدام روز بود؟ +فیلم