مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:502021-01-08اقتصادي

فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد


مطالعات فاز اول راه آهن اردبیل - پارس آباد انجام شده و مطالعات 22 کیلومتر از فاز دوم این خط ریلی از سمت اردبیل نیز به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در سفر به شمال استان اردبیل و در حاشیه جلسه بررسی عملیات احداث بزرگراه بیله سوار – گرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات چهار خطه کردن 12 کیلومتر از سمت گرمی تا پلیس راه و حدود 8 کیلومتر از سمت بیله سوار به سه راهی گوگ تپه تا هفته دولت سال آینده انجام می شود.

وی ادامه داد: برای اجرای عملیات چهار خطه کردن این مسیر در برخی قطعات، موانع زیرساختی دستگاه های خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات و فیبر نوری وجود دارد که در جلسه ای که با مدیران اجرایی شهرستان داشتیم قرار شد تا یک ماه آینده تمام این جابجایی ها انجام و موانع رفع شود.

استاندار اردبیل از جابه جابی 60 درصد تأسیسات برق در این مسیر خبر داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب سه کیلومتر از جابجایی خط انتقال فاضلاب را انجام داده و برای چهار کیلومتر باقی مانده 2 مرحله آگهی مناقصه تأمین لوله خط انتقال را منتشر کردند ولی برنده نداشته که با ترک تشریفات این مشکل را حل می کنیم و سه میلیارد تومان هم برای این پروژه تأمین اعتبار و تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد

فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد