مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:252021-01-08اقتصادي

واگذاری 220 واحد مسکونی در شهرهای چوگان و کامو، مشکات و جوشقان قالی


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از آغاز ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن برای واگذاری 220 واحد مسکونی در سه شهر این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از آغاز ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن برای واگذاری 220 واحد مسکونی در سه شهر این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهروندان ساکن در شهرهای کامو و چوگان، جوشقان قالی و مشکات که مسکن ندارند، برای ثبت نام از روز 18 دی ماه به مدت یک هفته مهلت دارند در سایت tem.

mrud.

ir ثبت نام کنند.

وی افزود: مرحله دوم ثبت نام مسکن در شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر و برزک انجام شد و در این مرحله سه شهر مشکات 60 سهمیه، جوشقان قالی 100 سهمیه و کامو و چوگان 60 سهمیه برای واگذاری اختصاص یافته است.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان تصریح کرد: سهمیه کاشان در طرح ملی اقدام مسکن از 500 واحد به سه هزار واحد افزایش یافته است که این میزان افزایش نشان دهنده حجم بالای متقاضیان در شهرستان کاشان است.

آراسته با اشاره به اهمیت جاده کاشان به بادرود، تاکید کرد: طول این مسیر نزدیک 55 کیلومتر است که 42 کیلومتر آن دوبانده شده و اجرای هشت کیلومتر باقی مانده نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است که تلاش می کنیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 220 واحد مسکونی در شهرهای چوگان و کامو، مشکات و جوشقان قالی

واگذاری 220 واحد مسکونی در شهرهای چوگان و کامو، مشکات و جوشقان قالی