مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:402021-01-08سياسي

محدودیت های کرونایی ساری تشدید می شود


به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، محدودیت های تردد این شهرستان از روز شنبه(20 دی ماه) تشدید می شود.

- فرماندار ساری اعلام کرد: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، محدودیت های تردد این شهرستان از روز شنبه(20 دی ماه) تشدید می شود.

فرماندار ساری گفت که محدویت های تردد کرونایی این شهرستان از روز شنبه بیستم دی ماه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و ادامه روند افزایشی آمار بیماران کووید 19 تشدید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عباسعلی رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس مصوبه جدید ستاد استانی مقابله با کرونا ، سخت گیری ها برای عدم ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان ساری اعم از نقاط شهری و روستایی بیش از گذشته تشدید خواهد شد و حتی از ورود خودروهای با پلاک شهرستان های اطراف نیز جلوگیری می شود.

وی ادامه داد : در هفته های گذشته با وجود وضعیت قرمز کرونایی ، برای ورود خودروهای با پلاک برخی شهرستان های اطراف مانند جویبار و سیمرغ سخت گیری کمتری انجام می شد ، ولی از شنبه خودروهای با پلاک این شهرستان ها نیز بدون مجوز حق ورود نخواهد یافت.

رضایی گفت : تنها خودروهای دارای کارت تردد شامل کارمندان و یا بیمارانی که از فرمانداری ها و یا پزشکان خودشان گواهی موقت برای پیگیری معاینه درمانی دارند، حق ورود به شهر ساری و سایر مناطق این شهرستان را خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی ساری تشدید می شود

محدودیت های کرونایی ساری تشدید می شود