مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:552021-01-08اقتصادي

تولید و توزیع 42 هزار واحد فرآورده خونی در زنجان


مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تاکنون بیش از 42 هزار فرآورده خونی در استان زنجان تولید و توزیع شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تاکنون بیش از 42 هزار فرآورده خونی در استان زنجان تولید و توزیع شده است.

سیامک اسدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از اهداکنندگان خون و فرآورده های خونی در زنجان که سخاوت مندانه در شرایط سخت کرونایی نیز همراه نیازمندان بودند و نیاز به خون و فرآورده های خونی آنان را تامین کردند، اظهار کرد: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تاکنون زنجانی ها مشارکت بسیار خوبی در امر اهدای خون داشتند؛ به طوری که در این بازه زمانی بیش از 42 هزار فرآورده خونی در استان زنجان تولید و توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی یک نیاز دائمی و همیشگی است، بنابراین محدود به زمان خاص و محدودی نیست، افزود: از زمانی که شیوع بیماری کووید - 19 به طور رسمی در استان اعلام شد، به دلیل سخاوت مندی، حس نوع دوستی و مشارکت اجتماعی زنجانی ها با کمبود ذخایر خونی در استان مواجه نشده ایم.

این مسئول با بیان اینکه زنجانی ها با توجه به آغاز فصل سرد و نیاز بیماران سرطانی، تالاسمی، تصادفی و غیره به خون و فرآورده های آن، اقدام به اهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع 42 هزار واحد فرآورده خونی در زنجان

تولید و توزیع 42 هزار واحد فرآورده خونی در زنجان