مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:552021-01-08اقتصادي

اجرای طرح زیتون کاری در اراضی موقوفه طارم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از اجرای طرح های سرمایه گذاری با کاشت زیتون در اراضی موقوفه روستای ته دره شهرستان طارم خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از اجرای طرح های سرمایه گذاری با کاشت زیتون در اراضی موقوفه روستای ته دره شهرستان طارم خبر داد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر اجرای امینانه نیات واقفان، ارتقای بهره وری و سرمایه گذاری در موقوفات، از رویکردهای مهم اوقاف بوده که در این راستا چهار طرح سرمایه گذاری در استان به تصویب رسیده که از جمله آن ها می توان به موقوفه انبار در ابهر با کاربری تجاری ـ مسکونی، ساخت 52 واحد مسکونی در طارم و سرمایه گذاری در بخش گردشگری روستای خراسانلو اشاره کرد.

وی کاشت زیتون در موقوفه 400 هکتاری روستای ته دره طارم را یکی از پروژه های مهم اوقاف و امور خیریه در بخش سرمایه گذاری خواند و گفت: 280 هکتار از این اراضی زیر کشت زیتون می‎رود و 64 میلیارد تومان سرمایه برای آن در نظر گرفته شده و تاکنون 18 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون برای ایجاد زیرساخت هایی از جمله اخذ مجوز بهره برداری از پنج حلقه چاه با دبی 250 لیتر برثانیه، پنج کیلومتر لوله گذاری و احداث استخر خاکی اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زیتون کاری در اراضی موقوفه طارم

اجرای طرح زیتون کاری در اراضی موقوفه طارم