مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 07:552021-01-08سياسي

ساخت مدرسه یادبود جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراین توسط دانشگاه شریف


رییس دانشگاه شریف از ساخت مدرسه ای توسط این دانشگاه در مناطق محروم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ستارگان خاموش حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی خبر داد.

- رییس دانشگاه شریف از ساخت مدرسه ای توسط این دانشگاه در مناطق محروم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ستارگان خاموش حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی در مراسم یادبود فرزندان دانشگاه که به مناسبت سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف که با حضور روسای دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، علم و صنعت و دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار شد، گفت: هجدهم دی ماه سالگرد حادثه جانکاه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی از راه رسید و بار دیگر جان های ما را در رنج و اندوه فرو برد.

جان باختن 176 انسان بی گناه از جمله 16 دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و نیز تعدادی از دانش آموختگان ارزنده دیگر دانشگاه های کشور، جامعه ما را در بهت و اندوهی عمیق فرو برد.

وی تاکید کرد: هیچ چیز نمی تواند به سادگی تسلی بخش غم و ماتم خانواده های عزادار و دوستان و آشنایان داغدار آنها باشد جز اینکه از خداوند بزرگ بخواهیم که رحمت و مغفرت خود را برای این شهدای عزیز از دست رفته و صبر و تحمل و آرامش را برای خانواده ها و دوستان آنها نازل کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه یادبود جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراین توسط دانشگاه شریف

ساخت مدرسه یادبود جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراین توسط دانشگاه شریف