مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 08:002021-01-08اجتماعي

مدارس هیئت امنایی وجوه خدمات آموزشی فوق برنامه دریافت نمی کنند


رییس اداره مدارس غیرانتفاعی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال تقریباً دریافت هزینه خدمات آموزشی و فوق برنامه موضوعیتی نخواهد داشت.

- ایسنا/زنجان رییس اداره مدارس غیرانتفاعی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال تقریباً دریافت هزینه خدمات آموزشی و فوق برنامه موضوعیتی نخواهد داشت.

علی بیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت مدارس هیئت امنایی در دوران آموزش مجازی، اظهار کرد: در مدارس هیئت امنایی وجه پرداختی از طرف اولیای دانش آموزن شهریه عنوان نمی شود، بلکه این وجه هزینه خدمات آموزشی و فوق برنامه بوده و به ازای خدمات فوق برنامه ای است که در مدارس ارائه می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و انجام آموزش دانش آموزان به صورت مجازی، تقریباً کلاسی برای خدمات آموزشی و فوق برنامه در مدارس تشکیل نشد و تقریباً دریافت هزینه خدمات آموزشی و فوق برنامه موضوعیتی نخواهد داشت ولی والدینی که توان مالی دارند، می توانند داوطلبانه به مدارس کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: در استان 54 مدرسه هیئت امنایی وجود دارد که 7 باب آن در شهرستان ابهر، 5 باب در شهرستان خرم دره، 23 باب در ناحیه یک زنجان و 19 باب در ناحیه 2 زنجان قرار دارد که با تصمیم و مشارکت هیئت امنا مدیریت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس هیئت امنایی وجوه خدمات آموزشی فوق برنامه دریافت نمی کنند

مدارس هیئت امنایی وجوه خدمات آموزشی فوق برنامه دریافت نمی کنند