مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 08:152021-01-08فرهنگي

فراخوان مقاله برای کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر منتشر شد


فرخوان مقاله برای شرکت در نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر منتشر شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ از پژوهشگران در تمامی حوزه های مرتبط با مطالعات و پژوهش های نشر برای ثبت و ارائه مقالات خود در نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر دعوت به همکاری کرده است.

آثار پژوهشی مرتبط با ترجمه و توسعه فرهنگی که به عنوان محور ویژه این کنفرانس مشخص شده است، به طور خاص مورد توجه قرار دارد.

شرکت در نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر و ارائه مقاله در این کنفرانس علمی پژوهشی بدون هزینه ثبت نام است و پذیرش مقالات در این کنفرانس نیز بر اساس نتیجه داوری خواهد بود.

انگیزه اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر، گرد هم آوردن دامنه وسیعی از آثار پژوهشی فاخر در زمینه مطالعات و پژوهش های نشر با رویکردهای تک رشته ای و میان رشته ای است.

در این راستا این رویداد علمی می کوشد اهداف ذیل را محقق سازد: - ایجاد شناخت عالمانه و پژوهش محور و تولید دانش کاربردی در حوزه نشر و کتاب - بسترسازی و ایجاد انگیزه برای انجام پژوهش های تخصصی در حوزه نشر - بررسی فرصت ها و چالش ها و آسیب شناسی تولید محتوا در نشر دانشگاهی - بررسی تازه ترین فناوری های نرم و سخت در حوزه کتاب و نشر - بهره گیری از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مقاله برای کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر منتشر شد

فراخوان مقاله برای کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر منتشر شد