مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 08:452021-01-08اقتصادي

40 جایگاه سوخت در زنجان فعال است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از فعالیت 40 جایگاه سوخت در زنجان خبر داد و گفت: حتی در ایام محدودیت ها نیز فعالیت این جایگاه ها به صورت مستمر و بدون توقف انجام شد.

- حمید حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه جایگاه های سوخت طبق قانون در دسته مشاغل خدمت رسان قرار می گیرند، اظهار کرد: فعالیت این مشاغل مانند سایر خدمات ضروری شامل تعطیلی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در این مشاغل حتی موضوع شیفت بندی نیز مطرح نیست، اضافه کرد: استمرار فعالیت جایگاه های سوخت ارتباطی به محدودیت های شیوع کرونا ندارد و خوشبختانه خدمت رسانی در این راستا مطلوب بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 40 جایگاه سوخت در زنجان فعال است، گفت: 60 درصد جایگاه های CNG منطقه زنجان گواهینامه استاندارد دریافت کردند.

 حبیبی تصریح کرد: در تلاش هستیم با انجام بازدیدهای ادواری ماهانه توسط کارشناسان واحد CNG خطرات احتمالی در این جایگاه ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 986 روستا وجود دارد که تعداد زیادی خالی از سکنه و برخی نیز فصلی هستند، اضافه کرد: در 380 روستا عملیات گازرسانی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 جایگاه سوخت در زنجان فعال است

40 جایگاه سوخت در زنجان فعال است