مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:052021-01-08ورزشي

هندبالیست نفت و گاز گچساران در لیگ برتر به مصاف شهید شاملی کازرون می روند


تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در آخرین روز از از مرحله دوم سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به مصاف تیم شهید شاملی کازرون می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  آخرین  روز  از مرحله دوم  سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور  در گروه نخست امروز برگزار می شود.

براساس این گزارش، امروز 18 دی ماه تیم هندبال نفت و گاز گچساران به مصاف حریف خود شهید شاملی کازرون که در تالار هندبال تهران به صورت متمرکز برگزار می شود، خواهد رفت.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با انجام 9 بازی و کسب 2 امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفته است.

نفت و گاز گچساران در حال حاضر با 200 گل زده و 267 گل خورده در قهر جدول رده بندی گروه اول رقابت های لیگ برتر هندبال قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  در این دوره از مسابقات تیم های هندبال برای رقابت با یک دیگر به2گروه تقسیم شده اند که نفت و گاز گچساران در گروه (A)  با تیم های پرسپولیس بهبهان- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون- پاس ناجا قم - ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان به رقابت خواهد پرداخت.

و دیگر تیم هم استانی، فراز بام خاییز دهدشت  در گروه( B) با تیم های کیمیا کاشت کردستان-  پرواز هوانیروز - مس کرمان - فولاد سپاهان اصفهان و  زغال سنگ طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبالیست نفت و گاز گچساران در لیگ برتر به مصاف شهید شاملی کازرون می روند

هندبالیست نفت و گاز گچساران در لیگ برتر به مصاف شهید شاملی کازرون می روند