مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:052021-01-08سياسي

رعایت نکردن الگوی مصرف، سبب جولان افراد سوداگر می شود


امام جمعه بخش سیدان با تاکید بر اینکه الگوی مصرف ما باید همراه با آموزه های دینی باشد، گفت: حرص بیش از اندازه خود به دوام مشکلات دامن زده و باعث می شود که افراد سوداگر نگذارند بازار آرام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مزودشت، حجت الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رضایت از زندگی تنها با توسعه دانش تجربی و پیشرفت های صنعتی به دست نمی آید بلکه باید این فرمول را در علوم وحیانی و آموزه های الهی جستجو کرد.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان گفت: دستورات دینی متناسب با نیازهای روحی و روانی انسان تنظیم شده است به شرطی که دستورات به درستی استفاده شود.

فرهادی عنوان کرد: انسان باید در زمان خوشی ها و ناخوشی ها شاکر خداوند باشد چرا که دنیا محل امتحان و گذر است.

امام جمعه بخش سیدان با اشاره به فعالیت های علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله مصباح یزدی گفت: سوابق مبارزاتی، مجاهدت ها و روشنگری های آیت الله مصباح یزدی چه در زمان انقلاب و چه بعد از انقلاب و همراهی با امامین انقلاب از نقاط روشن و ارزشمند این عالم فرزانه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سیدان گفت: در این روزها برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار با مشکلات و فراز و نشیب هایی همراه است که با تدابیر، تلاش و پیگیری های جلیل اسکندری بخشدار بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکردن الگوی مصرف، سبب جولان افراد سوداگر می شود

رعایت نکردن الگوی مصرف، سبب جولان افراد سوداگر می شود