مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:152021-01-08اقتصادي

شناسایی 376 هزار خانه روستایی غیرمقاوم در فارس


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه واحدهای مسکونی غیرمقاوم در این استان شناسایی و حدود دو سوم آن مقاوم سازی شده است، از وجود حدود 50 هزار واحد مسکونی روستایی در حد کپر و کومه در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه واحدهای مسکونی غیرمقاوم در این استان شناسایی و حدود دو سوم آن مقاوم سازی شده است، از وجود حدود 50 هزار واحد مسکونی روستایی در حد کپر و کومه در این استان خبر داد.

عطاءالله زمانی گفت: حدود 376 هزار واحد مسکن روستایی در استان شناسایی و تاکنون کار مقاوم سازی حدود 245 هزار واحد در قالب طرح های مقاوم سازی یا بازسازی مسکن روستایی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس، زمانی با بیان اینکه بازسازی یا مقاوم سازی 131 واحد مسکن روستایی در فارس باقی مانده که حدود 50 هزار واحد آنها در حد کومه و کپر است، گفت: این واحدهای مسکونی به دلیل مصالح گلی و ناپایدار در وضعیت بحرانی قرار دارند و نیازمند حمایت ویژه است.

مدیرکل بیناد مسکن فارس با بیان اینکه هر ساله برای ساخت مسکن محرومین بین 8 تا 15 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می شود، افزود: 15 میلیون تومان به کسانی پرداخت می شود که با ارزیابی انجام شده مشخص شود که توان مالی برای تکمیل واحد مسکونی خود را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 376 هزار خانه روستایی غیرمقاوم در فارس

شناسایی 376 هزار خانه روستایی غیرمقاوم در فارس