مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:452021-01-08اقتصادي

اختصاص نیمی از اعتبارات بازسازی مسکن مناطق حادثه دیده


مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور با اعلام اینکه اولویت بازسازی مسکن با مناطق سانحه دیده است، گفت: تاکنون 50 درصد اعتبارات این بخش تخصیص یافته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور با اعلام اینکه اولویت بازسازی مسکن با مناطق سانحه دیده است، گفت: تاکنون 50 درصد اعتبارات این بخش تخصیص یافته است.

مجید جودی جمعه 19 دی در حاشیه سفر به فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: مشکل اقتصادی و مالی در رابطه با بازسازی مسکن نداریم و طی یکی دو ماه آینده بقیه اعتبارات بازسازی مسکن در نقاط حادثه دیده کشور هم تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: سال گذشته همزمان در 21 استان کشور از جمله فارس با وقوع سیل روبه رو بودیم و نزدیک به 1900 واحد مسکونی شهری و روستایی فارس نیاز به بازسازی داشت که عمدتا به بهره برداری رسیده است.

جودی اضافه کرد: با توجه به افزایش هزینه ها ساخت مسکن و نداشتن توانایی مالی مالکان 200 واحد از آنها تکمیل نشده که از محل حساب 100 امام تا سقف 10 میلیون تومان به آنها کمک می شود که تا قبل از دهه فجر در این واحدها ساکن شوند.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در سیل فرودین ماه 98 حدود 65 هزار واحد مسکونی در کل کشور آسیب دید که باید از نو ساخته می شد و 100 هزار واحد هم نیاز به تعمیر و مرمت داشت، افزود: با حمایت دولت و مبالغی که پیش بینی شد سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص نیمی از اعتبارات بازسازی مسکن مناطق حادثه دیده

اختصاص نیمی از اعتبارات بازسازی مسکن مناطق حادثه دیده