مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:502021-01-08سياسي

آیت الله کعبی: پروژه نفوذ دشمن در حوزه افسانه نیست


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پروژه نفوذ دشمن در حوزه افسانه نیست؛ بلکه هم طراحی نظری دارد و هم واقعیت های میدانی.

- نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه برخی خود را پرچمدار حوزه انقلابی بدانند و حرکات خودسرانه انجام دهند، حرکتی ضد انقلابی است و دشمن روی این حرکت های خودسرانه حساب باز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، آیت الله عباس کعبی در سلسله نشست هایی با عنوان "بصیرت افزایی مکتب حاج قاسم در امتداد فیضیه" در مدرسه فیضیه برگزار شد، افزود: حتی اگر اندیشه و روحیه این افراد خوب و مخلصانه ای باشد، بازهم در زمین دشمن بازی می کنند؛ هَلَکَ مَن لَیسَ لَهُ حکیمٌ یُرشِدُهُ همواره باید برای کارهای خود مجوز شرعی داشته باشیم و صرفا به دنبال تخلیه انرژی انقلابی خود نباشیم؛ تایید برخی از بزرگان یکی از همین مجوزات شرعی است.

وی با اشاره به اینکه انسجام درونی حوزه به نفع حوزه انقلابی است، بیان کرد: رعایت شان بزرگان به ویژه مراجع معظم تقلید سبب تقویت حوزه انقلابی است؛ تقسیم کار و توزیع نقش و حرکت بر مدار وظیفه شرعی به نفع حوزه انقلابی است؛ اینکه یک عده خود را متولی حوزه انقلابی دانسته و دیگران را ضد انقلاب بدانند، درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: پروژه نفوذ دشمن در حوزه افسانه نیست

آیت الله کعبی: پروژه نفوذ دشمن در حوزه افسانه نیست