مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:052021-01-08سياسي

رزمایش ارتش، نشانه آمادگی است/انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادها


رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانه آمادگی است و انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادهای دوربرد و نقطه زن ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی، عمل به دستورات اهل بیت علیهم السلام را از مصادیق تقوا دانست و با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: شیعه حضرت زهرا (س) کسی است که به آنچه آن اهل بیت پیامبر دستور داده عمل کند و از هر چیزی که آنان نهی کرده دوری کند.

امام جمعه سلطانیه با قرائت فرازی از خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها و با بیان اینکه آن حضرت در طول زندگی خود خصوصا بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) مدافع ولایتِ امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام  بود، گفت: ولایتمداری درس ماندگار فاطمیه است.

وی با اشاره به طرح انقلابی و اقدام راهبردی مجلس مبنی بر آغاز مجدد غنی سازی 20 درصد و با بیان اینکه محدودیت های هسته ای با هدف لغو تحریم ها بود، گفت: دشمن نه تنها تحریم ها را لغو نکرد، بلکه تحریم ها را تشدید و از طرفی دانشمندان هسته ای ایران اسلامی را هم ترور کرد.

حسنی نسب با تقدیر از طرح و تصویب راهبردی مجلس بعد از ترور شهید فخری زاده برای رفع تحریم ها و مکلف کردن آژانس انرژی هسته ای به غنی سازی 20 درصد، تصریح کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ارتش، نشانه آمادگی است/انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادها

رزمایش ارتش، نشانه آمادگی است/انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادها