مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:102021-01-08سياسي

کارخانجات و مراکز تولیدی سنگرهای کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند


امروز کارخانجات و مراکز تولیدی سنگرهای کشور در خط مقدم جبهه های اقتصادی هستند و در خدمت رسانی دولت مانند آب و گاز باید مورد توجه مسئولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: باید به این موضوع اشاره کنیم که چه شد که این مصائب بزرگ در تاریخ اسلام رخ داد، تمام مصیبت ها از سقیفه شروع شد آن روزی که سران فتنه نشستند و به جای علی (ع) دیگران را نشاندند و وصایای پیامبر در غدیر خم را از یاد بردند حضرت می فرمود؛ آیا غدیر را فراموش کردید.

محمودی با اشاره به اینکه تمام مسائل تاریخ اسلام ریشه در فتنه سقیفه دارد و منافقین بیشترین زخم ها را به پیکر اسلام و مسلمین وارد آورده اند گفت: حتی در اداره کوتاه خلافت امام علی (ع) نیز فتنه های معاویه و اهل جمل و خوارج بود که حجت خدا را زمین گیر کرد.

وی افزود: این موضوع را مطرح کردم برای آنکه بدانیم عامل شهادت مظلومانه حضرت زهرا (ع) فتنه منافقین بود و امروز نیز بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف به خاطر فتنه های اهل نفاق است، لذا پیام فاطمیه لزوم بیداری و هوشیاری در برابر فتنه ها و نفاق می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات و مراکز تولیدی سنگرهای کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

کارخانجات و مراکز تولیدی سنگرهای کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند