مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:252021-01-08سياسي

آغاز غنی سازی 20 درصدی اورانیوم باعث عزت ملت شده است


امام جمعه آستانه اشرفیه با تأکید بر ادامه دار بودن اقدام متقابل جمهوری اسلامی در قبال استکبار و برجام گفت: اقدام ایران در ازسرگیری غنی سازی 20 درصد اورانیوم باعث عزت ملت شده که زمینه ساز این اقدام مصوبه انقلابی مجلس شورای اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به حوادث آمریکا پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تسخیر کنگره آمریکا توسط طرفداران ترامپ یک اقدام مهم در تاریخ جهان است زیرا این اقدام هیمنه استکبار را زیر سؤال برده و می تواند به راحتی زمینه ساز افول و نابودی کشور فاسد آمریکا شود.

وی با ذکر تفاوت های تسخیر کنگره آمریکا و فتنه سال 88 در جمهوری اسلامی گفت: در تسخیر گنگره توسط طرفداران ترامپ برخی از هم حزبان جمهوری خواه این رییس جمهور این اقدام را محکوم و حتی ترامپ خواهان آرامش موافقان و بازگشت به خانه آنان شد ولی در فتنه سال 88 برخی از سیاسیون و بزرگان جامعه موضع سکوت اختیار کرده و سران فتنه هنوز هم آن آشوبات را محکوم نکرده اند که بسیار این امر قابل تأمل است.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه دولتمردان باید از امید داشتن به مذاکره با استکبار تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غنی سازی 20 درصدی اورانیوم باعث عزت ملت شده است

آغاز غنی سازی 20 درصدی اورانیوم باعث عزت ملت شده است