مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:502021-01-08اقتصادي

بام خرم آ باد آماده واگذاری و پذیرش سرمایه گذار است/نقشه لرستان تغییر نخواهد کرد


پس از رایزنی با سازمان جنگل ها طرحی را آماده کردیم و اکنون 70 تا 80 هکتار زمین برای سرمایه گذاری آماده است و آن را به فراخوان گذاشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید موسی خادمی در نشست مجازی با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درخصوص سرمایه گذاری بام خرم آباد با اشاره به اینکه وضعیتی کنونی بام شهر مورد نظر ما نیست و غیر قابل قبول است، عنوان کرد: این مکان الان مرکز هزینه است و ما هم نمی توانیم آنطور که باید و شاید از آن نگهداری کنیم ممکن است در آینده دچار مشکلاتی شود.

وی افزود: من از همان روز اول این را مطرح کردم که بام تبدیل به یک مرکز درآمدزا شود و در همین راستا پس از رایزنی با سازمان جنگل ها طرحی را آماده کردیم و اکنون 70 تا 80 هکتار زمین برای سرمایه گذاری آماده است و آن را به فراخوان گذاشته ایم.

استاندار لرستان بیان کرد: طبق طرح ارائه شده در حال حاضر فضاهای لازم برای فعالیت های اقتصادی سازگار با طبیعت مشخص است، چند سرمایه گذار موردی به ما مراجعه کرده اند اما نظر ما این است که یک سرمایه گذار کل طرح را تحویل بگیرد.

خادمی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که طرح ارائه شده توسط رسانه ها منتشر شود تا سرمایه گذاران بومی و غیر بومی برای سرمایه گذاری در بام ورود کنند، زیرا در این صورت علاوه بر درآمدزایی و اشتغالی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام خرم آ باد آماده واگذاری و پذیرش سرمایه گذار است/نقشه لرستان تغییر نخواهد کرد

بام خرم آ باد آماده واگذاری و پذیرش سرمایه گذار است/نقشه لرستان تغییر نخواهد کرد