مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:202021-01-08بين الملل

عالم عراقی: برخی کشورها نمی خواهند رابطه ایران و عراق برادرانه باشد


رییس اتحادیه علمای استان دیالی عراق گفت که برخی شبکه ها، وبگاهها و صفحات مجازی به دنبال تحت تأثیر قرار دادن رابطه میان عراق و ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبار المعموری رییس اتحادیه علمای استان دیالی عراق گفت برخی کشورهای منطقه ای و جهان نمی خواهند که عراق و ایران رابطه برادرانه داشته باشند.

او به وبسایت المعلومه گفت که این کشورها با استفاده از ابزارهای مختلف و افراد خود به دنبال اهانت به ایران و تبلیغات سوء و گمراه کردن و ایجاد شبهه میان مردم عراق هستند.

المعموری وبسایت ها و صفحات مجازی که به این کار مبادرت می ورزند را تارنمای سیاه توصیف کرد و گفت که این صفحات از سوی برخی سازمان های اطلاعاتی منطقه ای و جهانی برای بسط شایعه و دروغ تغذیه می شوند.

رییس اتحادیه علمای مسلمان دیالی افزود: موضع و اقدامات ایران در حمایت از جنگ علیه داعش در استان دیالی و دیگر استان های عراق، در حالیکه دیگر کشورهای جهان مشغول مشاهده جنایت داعش در سنجار و دیگر شهرها بودند، فراموش نخواهد شد.

او ایران را یک کشور اسلامی و همسایه عراق دانست و گفت که رابطه دو کشور تاریخی است و اتحادیه علمای مسلمان دیالی نسبت به خطرات تبلیغات سوء مجازی هشدار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم عراقی: برخی کشورها نمی خواهند رابطه ایران و عراق برادرانه باشد

عالم عراقی: برخی کشورها نمی خواهند رابطه ایران و عراق برادرانه باشد