مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 12:002021-01-08سياسي

آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است


امروز آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است و آمریکای پوشالی در شرف اضمحلال و نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی و چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده و سالگرد شهادت سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی به ساحت امام عصر(عج) اظهار داشت: یک سال است شهادت سردار سلیمانی همه ما را غرق در ماتم و عزا کرده است؛ سرداری که تمام انسان های لایق بر روی زمین در فراق این سردار گریان و نالان هستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در 40 سال گذشته بخاطر جهاد با نفس، مردم داری، سادگی و ساده زیستی در قلب ها جا گرفته بود؛ اذعان کرد: سردار سلیمانی 40 سال عمر خود را در راه مباره با مستکبران و ستمگران عالم صرف کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: تمام وجوه زندگی سردار سلیمانی باید سرمشق و الگو برای تمامی مسئولان بویژه کارگزاران نظام باشد و آنها همواره باید در این مسیر حرکت کنند و مردم داری، زهد و تقوا را از این شهید وارسته یاد بگیرند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی فرماندهی شجاع، متفکری برجسته و طراحی عمیق برای انجام عملیات های سرنوشت ساز بود؛ گفت: شهید سلیمانی عاشق اهل بیت عصمت و طهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است

آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است