مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 12:152021-01-08سياسي

آغاز غنی سازی 20درصد پاسخ محکم به بدعهدی ها


امام جمعه رودسر با بیان اینکه آغاز غنی سازی 20 درصدی اورانیوم پایان انفعال ایران در بدعهدی های آمریکا و اروپا است، گفت: کار مجلس و دولت خوب بود و این اقدام درواقع پایان انفعال 7.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر با گرامیداشت یاد و خاطره دو عالم مجاهد مرحوم یزدی و مصباح یزدی که در همه صحنه های انقلاب کنار امام (ره) و رهبر معظم بودند، اظهار کرد: در فتنه سال 88 که فتنه گران برای براندازی نظام تلاش می کردند تا اسلام آمریکایی را در کشور حاکم کنند این عالم ربانی با سینه سپر کردن جانانه در مقابل فتنه گران از ولایت دفاع کرد.

وی با گرامیداشت 19 دی سالروز قیام خونین مردم بصیر و انقلابی قم و طلاب حوزه قم در دفاع از حریم ولایت افزود: این قیام در سال 56 سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) شد.

امام جمعه رودسر با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام و اوضاع آمریکا و استکبار تصریح کرد: درحالی که عده ای خائن می خواهند پیام و محتوای حماسه 19 دی تحریف شود باید برای حفاظت آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه خائنان به انقلاب برای تحریف حقایق انقلاب و عوض کردن جای شهید و جلاد برای نسل جوان ما تلاش می کنند، گفت: حماسه 19 دی که اعتراف مردم به رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غنی سازی 20درصد پاسخ محکم به بدعهدی ها

آغاز غنی سازی 20درصد پاسخ محکم به بدعهدی ها