مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:052021-01-08اقتصادي

سهم 35 درصدی کرمانشاه از صادرات کشور


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از سهم 35 درصدی کرمانشاه از صادرات کشور خبر داد.

- محسن دارابی بعد از ظهر امروز در گفتگو با مبنی بر جلوگیری از خام فروشی، سرمایه گذاری خارجی در 2 حوزه صنایع و معادن به مبلغ 110 میلیون یورو در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: پروژه بی و اتانول کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی هم اکنون در حال انجام بوده و تا خردادماه سال 1400 به بهره برداری می رسد.

دارابی با بیان اینکه پروژه قوطی سازی زمزم با 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در آذرماه سال جاری به بهره برداری رسید، گفت: مجوز آب و خوراک پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب به ترتیب از وزارت نیرو و نفت اخذ شده و تأمین مالی این پروژه توسط وزارت نفت عملیاتی شده است.

وی با اشاره به احیا 48 پروژه صنعتی و معدنی تا پایان 9 ماهه سال جاری، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ها پالایشگاه آناهیتا است که پس از 14 سال تعیین تکلیف شد.

دارابی افزود: استان کرمانشاه دروازه تجارت خارجی غرب کشور است به طوری که 35 الی 40 درصد صادرات کشور توسط استان انجام شده و پنج درصد از سبد صادراتی کشور به استان کرمانشاه تعلق دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه محل تلاقی شرق به غرب و محور شمال غرب به جنوب غرب کشور بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 35 درصدی کرمانشاه از صادرات کشور

سهم 35 درصدی کرمانشاه از صادرات کشور