مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:152021-01-08اجتماعي

کارت زرد برای 318 واحد صنعتی و خدماتی آلاینده در خراسان جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از صدور 318 اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای صنعتی و خدماتی استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 817 مورد پایش واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی سطح استان در حوزه های مختلف پسماند، پساب و هوا توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

وی با اشاره به این موضوع که واحدها بر اساس بازدید و پایش کارشناسی و نمونه برداری و سنجش آلاینده های خروجی مورد ارزیابی می گیرند، افزود: متأسفانه از بازدید و پایش های مذکور 318 مورد منجر به صدور اخطاریه زیست محیطی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی عنوان کرد: اخطاریه که محیط زیست به واحدهای صنعتی می دهد، به علت عدم رعایت استانداردهای محیط زیست، آلودگی هوا و پسماند و … بوده و واحدهای صنعتی ملزم به رفع آلودگی هستند.

اکبری با اشاره به اینکه قانونگذار تکلیف کرده واحد صنعتی باید ضوابط و الزامات زیست محیطی را رعایت کنند، تصریح کرد: واحدهای صنعتی موظف به خود اظهاری بوده و به صورت فصلی باید توسط آزمایشگاه های معتمد خود اظهاری شده و نتایج آن به حفاظت محیط زیست اعلام شود.

وی بیان کرد: پس از صدور اخطاریه زیست محیطی توسط این اداره کل، مدت زمانی را برای رفع آلودگی مشخص می کنیم و اگر در مقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت زرد برای 318 واحد صنعتی و خدماتی آلاینده در خراسان جنوبی

کارت زرد برای 318 واحد صنعتی و خدماتی آلاینده در خراسان جنوبی