مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:302021-01-08بين الملل

وزیر دفاع پیشین آمریکا؛ حمله به کنگره به حوادث یازده سپتامبر شبیه بود


وزیر دفاع پیشین آمریکا در مصاحبه ای گفت، حسی که با دیدن حمله به کنگره این کشور داشت مشابه احساسش در زمان وقوع حملات یازده سپتامبر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، لئون پانِتا وزیر دفاع پیشین آمریکا روز پنجشنبه گفت، حسی که نسبت به حادثه روز چهارشنبه در کنگره دارد مشابه احساسش در زمان حملات یازده سپتامبر است.

پانتا در مصاحبه با شبکه اِن بی سی نیوز گفت، در طول سال های عهده داری سمت های مختلف هرگز لحظه ای مانند آنچه دیروز رخ داد ندیده است که اوباش، کنگره ایالات متحده را بگیرند و  تا دموکراسی ما را متوقف کنند .

  لئون پانتا وزیر دفاع دوره باراک اوباما و رییس کارکنان کاخ سفید در دوره بیل کلینتون   او در پاسخ به سوالی درباره تفاوت نحوه تقابل با مهاجمان کنگره و اعتراضات ضد نژادپرستی ماه های گذشته گفت: در اعتراضات جان سیاه پوستان اهمیت دارد افرادی را شاهد بودیم که عمیقاً درخصوص مسائل نژادی نگران بودند .

  پانتا با اشاره به ادعاهای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درخصوص تقلب در انتخابات که انگیزه حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا بود گفت، اعتراضات ضدنژادپرستی بر پایه دروغ نبود، بر پایه اتفاقاتی بود که در جامعه ما رخ می دهد و اغلب آن اعتراضات در واقع مسالمت آمیز بودند و مشخصاً آنجایی که از خط ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع پیشین آمریکا؛ حمله به کنگره به حوادث یازده سپتامبر شبیه بود

وزیر دفاع پیشین آمریکا؛ حمله به کنگره به حوادث یازده سپتامبر شبیه بود