مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 21:052021-01-08بين الملل

شکایت یک شرکت انتخاباتی از وکیل سابق ترامپ


یک شرکت ارائه دهنده سیستم های انتخاباتی در آمریکا از وکیل سابق رییس جمهور این کشور به خاطر ادعا هایی که علیه آن مطرح کرده شکایت کرده و اعلام کرد او باید بیش از یک میلیارد دلار غرامت بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، شرکت ارائه دهنده سیستم های انتخاباتی دومینیون از سیدنی پاول وکیل سابق رییس جمهور آمریکا به خاطر طرح ادعا های نادرست شکایت کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، دومینیون در شکایت خود آورده است، سیدنی پاول با طرح اتهامات بی اساس، اعتبار این شرکت را خدشه دار کرده و باید 1.

3 میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.

پاول مدعی شده بود عواملی از ایران و چین ماشین های دسته بندی آرای شرکت دومینیون را دستکاری کرده اند تا بتوانند آرای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را به نفع جو بایدن رقیب دموکرات او تغییر دهند.

وی همچنین ادعا کرده بود شرکت انتخاباتی دمینیون با هوگو چاوز رییس جمهور فقید ونزوئلا مرتبط بوده و اکنون نیز با رهبران این کشور همکاری می کند.

نماینده شرکت دومینیون پیش تر اعلام کرده بود از زمانی که بحث تقلب در انتخابات آمریکا از سوی ترامپ مطرح شده است، کارکنان آن به مرگ تهدید شده و مورد آزار قرار گرفته اند.

در همین راستا اریک کومر از مقامات ارشد شرکت دومینیون از هواداران، وکلا و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت یک شرکت انتخاباتی از وکیل سابق ترامپ

شکایت یک شرکت انتخاباتی از وکیل سابق ترامپ