مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 21:152021-01-08اقتصادي

«برج امید» در این دولت افتتاح نمی شود/ توقف پروژه در نیمه راه


استاندار لرستان با اشاره به اینکه پروژه «برج امید» در دولت فعلی به اتمام نمی رسد، گفت: این پروژه در حال حاضر در پیشرفت فیزیکی 50 درصدی متوقف شده است.

- خرم آباد- استاندار لرستان با اشاره به اینکه پروژه برج امید در دولت فعلی به اتمام نمی رسد، گفت: این پروژه در حال حاضر در پیشرفت فیزیکی 50 درصدی متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی در نشست مجازی با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه برج امید و ساختمان استانداری لرستان، اظهار داشت: فرض شروع این پروژه این بوده که ساختمان موجود استانداری به فروش برسد و از محل فروش آن برج امید ساخته شود.

توقف پروژه برج امید وی با بیان اینکه با همین فرضیه جلو رفته اند و به دولت و سازمان مدیریت اعلام شده که برای احداث این پروژه اعتباری نیاز نداریم، عنوان کرد: ساختمان فعلی استانداری به مبلغ 35 میلیارد فروخته شد، پیمانکار هم برای احداث ساختمان جدید گرفته شد.

استاندار لرستان، بیان داشت: تا سال 96، این 35 میلیارد هزینه شد، منتها ساختمان برج امید در حد 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی ماند و تمام نشد.

خادمی، ادامه داد: از آن سال به بعد افزایش هزینه ها هم اضافه شد، سال 96 طبق برآورد کارشناسان نزدیک به 60 میلیارد تومان دیگر نیاز بود که ساختمان برج امید تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برج امید» در این دولت افتتاح نمی شود/ توقف پروژه در نیمه راه

«برج امید» در این دولت افتتاح نمی شود/ توقف پروژه در نیمه راه