مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 22:002021-01-08سياسي

توصیه ای که «چراغ» راه شد: از کار برای حجاب خسته نشوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه چراغ به پایان فصل دوم رسید، در این دو فصل شاهد گفت وگو با افرادی بودیم که هیچ کدام از ستاره های سینما، - نویسنده برنامه چراغ گفت: در نمایشگاه قرآن خود را به رهبر انقلاب رساندم و از ایشان درباره حجاب پرسیدم که در پاسخ فرمودند از کار برای حجاب خسته نشوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، برنامه چراغ به پایان فصل دوم رسید، در این دو فصل شاهد گفت وگو با افرادی بودیم که هیچ کدام از ستاره های سینما، تلویزیون و یا چهره های پرطرفدار و معروف نبودند اما کارهای بزرگی را به سهم خود رقم زدند.

آنها اغلب فعالان فرهنگی بودند که فعالیت های قابل توجه و موثری برای ترویج عفاف و حجاب همچنین امر به معروف و نهی از منکر انجام دادند و در فضایی صمیمی تجربه این موفقیت ها را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.

مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه چراغ درباره این برنامه که با دغدغه حجاب روی آنتن شبکه پنج سیما رفت گفت: برنامه چراغ در فصل نخست با 29 قسمت و در فصل دوم با 54 قسمت از شبکه پنج سیما پخش شد در فصل اول بر روی خاطرات فعالان فرهنگی و دغدغه مند حوزه عفاف و حجاب تمرکز داشتیم و همین رویه را در فصل بعد هم ادامه دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ای که «چراغ» راه شد: از کار برای حجاب خسته نشوید

توصیه ای که «چراغ» راه شد: از کار برای حجاب خسته نشوید