مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 22:052021-01-08اجتماعي

تاثیر فیلتردوده بر کاهش آلودگی هوا؛ آری یا خیر؟


در حالی که آلودگی هوای کلانشهرهایی مانند تهران به یکی از دغدغه های مسوولان و شهروندان تبدیل شده و یکی از راهکارهای ارایه شده طی سال های اخیر برای کاهش انتشار آلاینده ها نصب فیلتر جاذب دوده روی اتوبوس ها بوده است اما شورای شهر تهران سال 97  به خرید فیلتر .

- در حالی که آلودگی هوای کلانشهرهایی مانند تهران به یکی از دغدغه های مسوولان و شهروندان تبدیل شده و یکی از راهکارهای ارایه شده طی سال های اخیر برای کاهش انتشار آلاینده ها نصب فیلتر جاذب دوده روی اتوبوس ها بوده است اما شورای شهر تهران سال 97  به خرید فیلتر دوده از محل اوراق مشارکت رای نداد البته با تشدید آلودگی هوای پایتخت طی روزهای اخیر برخی از اعضای شورا بر ضرورت نصب فیلتر دوده تاکید کرده اند.

یک کارشناس آلودگی هوا نیز معتقد است: تردیدی درباره تاثیر نصب فیلتر جاذب دوده بر کاهش آلایندگی ناشی از خودروهای دیزلی وجود ندارد اما لازم است دستگاه ها این طرح را به درستی اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای شهر تهران سال 97 یعنی یک سال پس از تصویب قانون هوای پاک درپی مخالفت با یکی از بندهای لایحه انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل در مورد تخصیص بخشی از اوراق مشارکت به خرید فیلتر دوده به اختصاص بخشی از اوراق مشارکت به خرید فیلتر دوده رای منفی داد و موضوع تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر فیلتردوده بر کاهش آلودگی هوا؛ آری یا خیر؟

تاثیر فیلتردوده بر کاهش آلودگی هوا؛ آری یا خیر؟