مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:052021-01-09بين الملل

کاخ سفید: احتمال استعفای ترامپ صفر است


مشاوران کاخ سفید اعلام کردند که دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا قصدی برای استعفا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از سی ان ان، مشاوران کاخ سفید اعلام کردند که دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا قصد ندارد از مقامش استعفا کند.

بر اساس این گزارش، یکی از مشاوران کاخ سفید با صفر دانستن احتمال استعفای ترامپ، گفت که رییس جمهور هیچ کار اشتباهی انجام نداده است که به خاطر آن استعفا کند.

گفتنی است که در پی هجوم چهارشنبه شب طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا، دموکرات ها درصدد به جریان انداختن استیضاح وی برآمدند.

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه در نامه ای خطاب به اعضای مجلس نمایندگان آمریکا نوشت که با ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مورد جلوگیری از دسترسی یک رییس جمهور دمدمی مزاج و متزلزل به کدهای آغاز حمله هسته ای صحبت کرده است.

در بخشی این نامه، پلوسی می نویسد: وضعیت این رییس جمهور دیوانه نمی تواند خطرناک تر از این باشد و ما باید هرکاری انجام دهیم تا بتوانیم از مردم آمریکا در برابر تهاجم نامتعادل او به کشور و دموکراسی خود حفاظت کنیم .

رییس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اعلام کرد که وی و چارلز شومر رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا به سراغ معاون رییس جمهور رفته اند، اما هنوز پاسخی از جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: احتمال استعفای ترامپ صفر است

کاخ سفید: احتمال استعفای ترامپ صفر است