مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:102021-01-09اقتصادي

هر آنچه از نکا چوب باید بدانیم


خط تولید نئوپان شرکت نکا چوب که به دلیل تعمییرات غیر فعال بود پس از 3 ماه دوباره فعال شد ای واحد تولیدی بزرگ متعلق به بانک ملی و زیر نظر شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با 690 نیرو کار می کند - در رابطه با خط های تولید شرکت نکاچوب و فعالیت آن عملا هر چهار خط تولیدی چوب بری، نئوپان، ملامینه و آغشته سازی در سال 96 از کار افتاده و مستهلک بوده اند.

که در سال 98 هر چهار خط تولیدی تعمیرات اساسی و بنیادین انجام شده است.

برای کارخانه چوب بری تعمیرات اساسی و تامین قطعات و ملزومات اساسی تولید، برای کارخانه نئوپان حجم وسیع تعمیرات و ساخت ماشین الات و دستگاهای فرسوده و مستهلک و تقریبا نوسازی کامل کارخانه که این امر برای کارخانه ملامینه و خط تولید آغشته سازی نیز انجام گرفته است.

و در دی 99 مر حله دوم تعمییرات انجام شد و در حال حاضر تمامی کارخانجات با تمام قوا و بصورت کامل در 24 ساعته در شیفت های کاری تعریف شده مشغول به تولید می باشند.

لازم بذکر است کلیه تعمیرات انجام شده توسط پرسنل داخلی شرکت انجام شده است و براورد اولیه بیانگر این است که انجام تعمیرات توسط پرسنل شرکت بیش از 50% از هزینه های تعمیرات را کاهش داده است و به لطف خداوند کلیه امور انجام شده بازدهی مثبت و قابل قبولی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه از نکا چوب باید بدانیم

هر آنچه از نکا چوب باید بدانیم