مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:552021-01-09بين الملل

از کسب مدال نقره جشنواره cpoy تا انتشار سرو روان


سید متین هاشمی، عکاس جوان تبریزی است که مدال نقره جشنواره cpoy آمریکا را با مجموعه عکس مستطیل مرگ از آن خود کرده و هدف خود از ثبت این تصاویر را به تصویر کشیدن جانفشانی غسال ها و همچنین روایتگری از تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی عنوان می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سید متین هاشمی، عکاس جوان تبریزی است که مدال نقره جشنواره cpoy آمریکا را با مجموعه عکس "مستطیل مرگ" از آن خود کرده و هدف خود از ثبت این تصاویر را به تصویر کشیدن جانفشانی غسال ها و همچنین روایتگری از تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی عنوان می کند.

مجموعه مستطیل مرگ ، تصویرگر مجاهدت های غسال ها و همچنین طلبه های جهادی تبریزی در تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی است که متین هاشمی با دوربین خود به ثبت رسانده و این مجموعه تصویری، در جشنواره cpoy آمریکا، در بخش covid 19 مدال نقره را دریافت کرده است.

متین هاشمی در مورد علت ثبت تصاویر غسال ها به ایسنا می گوید: می خواستم به روایت تصویر، جانفشانی و زحمات غسال ها و غساله ها را به تصویر بکشم و تسکینی از داغ در سوگ نشستگان کرونا بردارم تا بدانند که عزیزانشان چگونه تغسیل و تکفین می شود.

او تاکید می کند: با ثبت این تصاویر، خواستم وداع غریبانه را برای آیندگان و روزهای بعد از ریشه کنی کرونا ثبت کرده و بلوک 65 وادی رحمت تبریز در ایام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کسب مدال نقره جشنواره cpoy تا انتشار سرو روان

از کسب مدال نقره جشنواره cpoy تا انتشار سرو روان