مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:152021-01-09سياسي

شاخ اینستاگرامی و لایو غیراخلاقی نتیجه بی توجهی به حوزه فرهنگ است


دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه حوزه فرهنگ آخرین جایی که به آن توجه می شود، گفت: نتیجه این نگاه در جامعه به شکل های مختلفی بروز پیدا می کند.

- دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه حوزه فرهنگ آخرین جایی که به آن توجه می شود، گفت: نتیجه این نگاه در جامعه به شکل های مختلفی بروز پیدا می کند.

شاخ های اینستاگرامی، لایوهای غیراخلاقی، مطرح شدن افراد بی هنر به عنوان هنرمند و چهره فرهنگی در جامعه و دیگر مشکلات از نتایج اسف بار این نگاه در میان مسئولان است.

علیرضا صبا در گفت و گو با باشگاه دانشجویان ایسنا عنوان کرد: وضعیت فعلی کانون های دانشجویی در دانشگاه ها از شهر به شهر تا دانشگاه به دانشگاه متفاوت است.

شاید در دانشگاهی که در شهری محروم قرار دارد، عمده توجه گروه های کانونی به سمت محرومیت زدایی و کار جهادی معطوف باشد و از سویی در شهرهای برخوردارتر، متناسب با نیازهای فرهنگی و اجتماعی آن شهر، رنگ و بویی دیگر در فضای کانون های دانشگاهی آن شهر حکم فرما باشد.

در برخی از شهرها با توجه به مناسبات فرهنگی برخی از کانون ها حوزه فعالیت شان پررنگ تر است و در شهرهای دیگر برخی دیگر از کانون ها این طور نباشد اما اینجا دقیقا به یکی از مهم ترین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخ اینستاگرامی و لایو غیراخلاقی نتیجه بی توجهی به حوزه فرهنگ است

شاخ اینستاگرامی و لایو غیراخلاقی نتیجه بی توجهی به حوزه فرهنگ است