مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:202021-01-09ورزشي

یک تیم و یک دنیا حواشی/ این قسمت: تاریخ انقضا برای آقای سرمربی


رییس فدراسیون والیبال با انتخاب محمد وکیلی به عنوان سرمربی تیم ملی 1401 انگیزه های آرمات برای حضور در مسابقات پیشرو را به صفر رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در حکمی محمد وکیلی را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان در سال 1401 منصوب کرد.

بر اساس استراتژی جدید فدراسیون، برگزار نشدن مسابقات نباید لطمه ای به روند پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان ایجاد کند و وکیلی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان 1401 از هم اکنون فعالیت خود را شروع می کند تا با شناسایی استعدادهای 15 تا 16 ساله، ایران را برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2022 آماده کند.

از سوی دیگر، فدراسیون برای دفاع از عناوین قهرمانی در رده های سنی نوجوانان و جوانان جهان، نیازمند برنامه ریزی بلندمدت است و این فرصت 18 ماهه برای رصد، شناسایی و غربال گری استعدادها و پرورش آنان ضروری است.

این اتفاق با واکنش هایی همراه بود.

اغلب کارشناسان و اهالی این رشته از این انتخاب متعجب شدند و برخی هک که در فدراسیون سمت دارند، به تمجید از این انتخاب پرداختند.

انتخاب محمد وکیلی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان 1401 در واقع یعنی پایان کار مسعود آرمات، سرمربی کنونی در سال 1401؛ در واقع حتی اگر آرمات در این مدت بتواند عنوان قهرمانی جهان را هم کسب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیم و یک دنیا حواشی/ این قسمت: تاریخ انقضا برای آقای سرمربی

یک تیم و یک دنیا حواشی/ این قسمت: تاریخ انقضا برای آقای سرمربی