مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:352021-01-09ورزشي

زنگ خطر برای فردوس قم / مغررو نشوید


دو شکست متوالی در مصاف با رقبای حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور زنگ خطر را برای فوتسالیست های جوان فردوس قم به صدا در آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم جوان و آینده دار فردوس قم که جمعی از استعدادها و نخبه های فوتسال قم را در ترکیب خود دارد و در کنار چند مهره با تجربه زیر نظر بهترین های دهه 1380 فوتسال قم در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور حضور یافته، با دو باخت متوالی به انتهای جدول رده بندی رفته است.

تیمی که در دو هفته آغازین بازی ها توانست تیم های متموّل و قدرتمند کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان را با تساوی متوقف کرده و در هفته سوم تیم اهورا بهبهان را با یک نتیجه قاطع شکست دهد، در دو هفته بعدی به ترتیب مقابل تیم های مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک حرفی برای گفتن نداشت.

شاگردان حسین صبوری شاید از سر غرور در این دو بازی به مصاف رقبا رفتند، شاید هم توان جسمانی آنها کاهش یافته و شاید دلیل دیگری وجود داشته باشد، حتی ممکن است رقبا دست کادر فنی فردوس را خوانده باشند، هر چه هست زنگ خطر برای فوتسالیست های خوش آتیه فردوس به موقع به صدا در آمده چون آنها از هم اکنون فرصت جبران دارند اما اگر کمی دیر بجنبند ممکن است، فرصتی برای جبران نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای فردوس قم / مغررو نشوید

زنگ خطر برای فردوس قم / مغررو نشوید