مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:452021-01-09اقتصادي

پرداخت یارانه مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص افزایش یارانه مراکز سازمان بهزیستی، اظهار کرد: یارانه مراکز نگهداری سالمندان، - قبادی دانا از افزایش یارانه مراکز سازمان بهزیستی و پرداخت یارانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص افزایش یارانه مراکز سازمان بهزیستی، اظهار کرد: یارانه مراکز نگهداری سالمندان، معلولین و بیماران روانی مزمن و مراکز توانبخشی روزانه افراد دارای معلولیت در دی ماه با تعرفه مصوب جدید هییت وزیران پرداخت شد.

وی گفت: سازمان بهزیستی کشور جهت نگهداری از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن در مراکز شبانه روزی و همچنین اقدامات توانبخشی و حمایتی و توانمندساز برای این افراد در مراکز روزانه توانبخشی و کارگاه های تولیدی و حمایتی برای مددجویان به خیریه هایی که این مراکز را اداره می کنند به طور ماهانه یارانه پرداخت می کند.

به گفته قبادی دانا، در دی ماه سال 97، 39 هزار نفر در مراکز شبانه روزی معلولین، سالمندان و بیماران روانی مزمن تحت پوشش دریافت یارانه ماهانه از سازمان بهزیستی بودند و مقرر شد که به ازای هر نفر 640 هزار تومان دریافت کنند که این مبالغ توسط سازمان بهزیستی کشور به استان ها و از استان ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان

پرداخت یارانه مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان