مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:052021-01-09دانش

برخی رأی های دیوان عدالت اداری به دانشگاه آسیب وارد می کند


برخی از رأی های دیوان عدالت اداری به دانشگاه آسیب وارد می کند از این رو قرار شده در مواردی که ورود محتوایی به آیین نامه های علمی شده با دیوان مذاکره صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 142 ستاد نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

دکتر علی اکبر حقدوست با اشاره به جلسه اخیر وزارت بهداشت با دیوان عدالت اداری پیرامون رأی های دیوان عدالت اداری در مباحث علمی و تخصصی، اظهار داشت: در این جلسه، دیوان عدالت اداری بر عدم ورود این دیوان در مباحث محتوایی و همچنین رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه تأکید شد که دیوان عدالت اداری بر رسیدگی شکلی به آیین نامه ها تأکید دارد و در مباحث محتوایی ورود نخواهد داشت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه برخی از رأی های دیوان عدالت اداری آسیب به دانشگاه و علم وارد می کند، افزود: مقرر شده است طی جلسه دیگری با دیوان عدالت اداری مواردی که این دیوان ورود محتوایی به مصوبات و آیین نامه های علمی و دانشگاهی را داشته بررسی شود.

منصور کبگانیان نیز، ضمن انتقاد از رأی جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف شرط چاپ مقاله برای دفاع از رساله دکتری، اظهار داشت: به گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی رأی های دیوان عدالت اداری به دانشگاه آسیب وارد می کند

برخی رأی های دیوان عدالت اداری به دانشگاه آسیب وارد می کند