مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:152021-01-09سياسي

45 هزار کیت تشخیصی کرونا به اردبیل اختصاص یافته است


با مساعدت وزارت بهداشت و به دنبال عملکرد مطلوب استان اردبیل در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 45 هزار کیت تشخیصی کرونا به این استان اختصاص یافته است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با مساعدت وزارت بهداشت و به دنبال عملکرد مطلوب استان اردبیل در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 45 هزار کیت تشخیصی کرونا به این استان اختصاص یافته است.

اکبر بهنام جو20 دی در جلسه هماهنگی قرارگاه کنترل بیماری کرونا و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: در 47 روز گذشته و با اجرای موفقیت آمیز این طرح بیش از 16 هزار تست کرونا انجام شده و نتایج آن معلوم شده است.

وی تصریح کرد: در فاز اول برای استان اردبیل 25 هزار سهمیه کیت تشخیصی کرونا داده شده بود که در مرحله بعدی نیز قرار است 15 هزار کیت تشخیصی در روزهای آینده به استان ارسال شود.

استاندار اردبیل گفت: از مجموع 16 هزار تست کرونای انجام شده، بیش از سه هزار و 300 مورد نتیجه تست کرونا مثبت بوده و با همکاری مجموعه بسیج سعی بر این است تا افراد گرفتار در دام کرونا بیشتر در منزل تحت مراقبت قرار گرفته و دوران قرنطینه را سپری کنند.

بهنام جو با قدردانی از همکاری خوب اصناف و اقشار مختلف مردم در مراعات دستورالعمل های بهداشتی افزود: با رعایت این دستورالعمل ها بیماری کرونا در استان فروکش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار کیت تشخیصی کرونا به اردبیل اختصاص یافته است

45 هزار کیت تشخیصی کرونا به اردبیل اختصاص یافته است