مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:152021-01-09اجتماعي

تداوم هوای سرد در کرمانشاه/ این هفته هم باران نمی بارد


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا آخر هفته بارشی نداریم، گفت: دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به طور نسبی افزایش پیدا می کند.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد همچنان روزهای سردی را سپری می کنیم و شرایط پایدار مستقر بر جو منطقه تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا آخر هفته بارشی نداریم، گفت: طی این مدت پدیده قابل توجهی به جزء در بعضی ساعات افزایش ابر و همچنین در اوایل روز افزایش نسبی آلاینده های شهری نخواهیم داشت مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته کوزران با حداقل دمای 12 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و سومار با حداکثر 23 درجه بالای صفر گرم ترین نقطه استان بوده است.

وی اضافه کرد: حداقل دمای شهر کرمانشاه امروز به هفت درجه سانتی گراد زیر صفر رسید که پیش بینی می شود در طول روز حداکثر دمای هوای شهر به 11 درجه سانتی گراد برسد.

خسروی خاطرنشان کرد: میانگین دمای هوا که تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به  طور نسبی افزایش پیدا می کند و هوا قدری گرم تر می شود و از سرمای محسوس هوا کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای سرد در کرمانشاه/ این هفته هم باران نمی بارد

تداوم هوای سرد در کرمانشاه/ این هفته هم باران نمی بارد