مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:252021-01-09ورزشي

در خانه تمرین می کنم/ تیراندازی کرمانشاه افت زیادی داشته است


در گذشته ورزشکاران زیادی از کرمانشاه در تیم ملی حضور داشتند، اما اکنون بواسطه افت این رشته در کرمانشاه دیگر اینگونه نیست.

- ایسنا/کرمانشاه ملی پوش کرمانشاهی تیراندازی گفت: در گذشته ورزشکاران زیادی از کرمانشاه در تیم ملی حضور داشتند، اما اکنون بواسطه افت این رشته در کرمانشاه دیگر اینگونه نیست.

محمدرسول عفتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط این روزهای تیراندازی کرمانشاه، اظهار کرد: تا چندسال پیش ورزشکاران بسیار خوبی همچون علی دریاتبار، پرهام نوذری، علی محمدی، لعیا محمدی، زهرا باوندپور و مریم سلیمی از کرمانشاه در تیم ملی تیراندازی حضور داشتند و در سطح ملی و بیم المللی مقام ها و مدال های زیادی کسب کردند، اما در حال حاضر تنها ملی پوش این رشته در استان من هستم و دیگر شاهد حضور تعداد بیشتری از تیراندازان کرمانشاهی در تیم ملی نیستیم که اینها نشانه افت تیراندازی این استان است.

وی در ادامه به تاثیرات شیوع بیماری کرونا بر رشته تیراندازی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت:حدود یکسالی است که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و بسیاری از باشگاه ها، سالن ها و تمرینات تیم ملی و مسابقات را به تعطیلی کشانده و نتوانستیم در این مدت تمرینات را بصورت جدی دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه تمرین می کنم/ تیراندازی کرمانشاه افت زیادی داشته است

در خانه تمرین می کنم/ تیراندازی کرمانشاه افت زیادی داشته است