مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:302021-01-09سياسي

برخی از آراء دیوان عدالت اداری به دانشگاه و علم آسیب وارد می کند


معاون آموزشی وزارت بهداشت به برخی آرای دیوان عدالت اداری انتقاد کرد و گفت: برخی از آراء دیوان عدالت اداری آسیب به دانشگاه و علم وارد می کند.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت به برخی آرای دیوان عدالت اداری انتقاد کرد و گفت: برخی از آراء دیوان عدالت اداری آسیب به دانشگاه و علم وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علی اکبر حقدوست در جلسه 142 ستاد نقشه جامع علمی کشور ضمن بیان این مطلب با اشاره به جلسه اخیر وزارت بهداشت با دیوان عدالت اداری پیرامون رأی های دیوان عدالت اداری در مباحث علمی و تخصصی، اظهار کرد: در این جلسه، دیوان عدالت اداری بر عدم ورود این دیوان در مباحث محتوایی و همچنین رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد.

همچنین در این جلسه تأکید شد که دیوان عدالت اداری بر رسیدگی شکلی به آیین نامه ها تأکید دارد و در مباحث محتوایی ورود نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه برخی از رأی های دیوان عدالت اداری آسیب به دانشگاه و علم وارد می کند، افزود: مقرر شده است طی جلسه دیگری با دیوان عدالت اداری مواردی که این دیوان ورود محتوایی به مصوبات و آیین نامه های علمی و دانشگاهی را داشته بررسی شود.

در ادامه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور ، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز پژوهش های مجلس درمورد برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از آراء دیوان عدالت اداری به دانشگاه و علم آسیب وارد می کند

برخی از آراء دیوان عدالت اداری به دانشگاه و علم آسیب وارد می کند