مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:352021-01-09سياسي

چه کسی دفتر رییس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عکسی دیگری که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، از شخصی است که وارد دفتر نانسی پلوسی، - عکسی دیگری که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، از شخصی است که وارد دفتر نانسی پلوسی، سیاستمدار ارشد حزب دموکرات و رییس مجلس نمایندگان شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عکسی دیگری که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، از شخصی است که وارد دفتر نانسی پلوسی، سیاستمدار ارشد حزب دموکرات و رییس مجلس نمایندگان شده بود.

این فرد به نام ریچارد بارنت از آرکانزاس شناخته می شود.

در خارج از ساختمان کنگره، او به نیویورک تایمز گفت که یک پاکت نامه را از دفتر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا برداشته و یادداشتی هم به جا گذاشته است که خانم پلوسی را به عنوان یک فرد منفور توصیف کرده است.

در واکنش به مصاحبه نیویورک تایمز، استیو وومک، نماینده جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا، در توییتر خود نوشت: من حالم بد می شود وقتی که می بینم اقدامات زیر توسط یک رای دهنده انجام شده است.

بر اساس گزارش رسانه های محلی آقای بارنت در گروهی فعالیت می کند که حامی حقوق اسلحه است و پس از انتخابات ریاست جمهوری با او در تظاهراتی با عنوان دزدیدن را متوقف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی دفتر رییس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟

چه کسی دفتر رییس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟