مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:352021-01-09اجتماعي

ارسال نامه شورای شهر به حسن روحانی/ برای جلوگیری از سوخت مازوت فکری عاجل شود


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به ارسال نامه به حسن روحانی به دلیل تشدید آلودگی هوا در پایتخت گفت: رییس جمهورباید برای جلوگیری از سوخت مازوت فکری عاجل کند.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری فارس، درباره آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: متأسفانه همه دستگاه های مربوطه در حال حاضر می گویند در مورد آلودگی هوا کاری از دست مان برنمی آید و شهروندان برای سومین هفته متوالی درحال استشمام هوای آلوده در پایتخت هستند.

وی با اشاره به اینکه مصرف مازوت در نیروگاه ها و صنایع به نوعی از سوی مسؤولان وزارت نفت و محیط زیست مورد تأیید قرار گرفته است گفت: علیرغم این مسأله مسؤولان می گویند کاری از دست مان برنمی آید و ما معتقدیم اگر نمی توانند اقدامی انجام دهند حداقل اجازه دهند شهرداری جلوی مصرف سوخت مازوت را بگیرد.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: وزارت نیرو در حال مصرف مازوت و وزارت نفت در حال در اختیار قراردادن مازوت به وزارت نیرو است و از آن طرف نیز سازمان محیط زیست می گوید نمی تواند کاری انجام دهد در حالی که مسؤول اجرای قانون هوای پاک هم است.

نژادبهرام بیان داشت: صراحتاً نامه ای در زمینه آلودگی هوا و جلوگیری از آلودگی هوا به عیسی کلانتری نوشتم و امروز نیز نامه ای در این زمینه به حسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نامه شورای شهر به حسن روحانی/ برای جلوگیری از سوخت مازوت فکری عاجل شود

ارسال نامه شورای شهر به حسن روحانی/ برای جلوگیری از سوخت مازوت فکری عاجل شود