مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:452021-01-09اجتماعي

اخطار زرد زیست محیطی برای 318 واحد صنعتی و خدماتی خراسان جنوبی


مدیرکل حفاطت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 817 مورد پایش واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی سطح استان در حوزه های مختلف پسماند، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاطت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 817 مورد پایش واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی سطح استان در حوزه های مختلف پسماند، پساب و هوا توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده که 318 مورد منجر به صدور اخطاریه زیست محیطی شده است.

حسن اکبری، جمعه شب 19 دی به خبرنگاران گفت: واحدها بر اساس بازدید و پایش کارشناسی و نمونه برداری و سنجش آلاینده های خروجی مورد ارزیابی می گیرند و متاسفانه از بازدید و پایش های مذکور 318 مورد منجر به صدور اخطاریه زیست محیطی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اخطاریه ای که محیط زیست به واحدهای صنعتی می دهد، به علت عدم رعایت استانداردهای محیط زیست، آلودگی هوا و پسماند و .

است و واحدهای صنعتی ملزم به رفع آلودگی هستند.

اکبری با اشاره به اینکه قانونگذار تکلیف کرده واحد صنعتی باید ضوابط و الزامات زیست محیطی را رعایت کنند، تصریح کرد: واحدهای صنعتی موظف به خوداظهاری بوده و به صورت فصلی باید توسط آزمایشگاه های معتمد خوداظهاری شده و نتایج آن به حفاظت محیط زیست اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار زرد زیست محیطی برای 318 واحد صنعتی و خدماتی خراسان جنوبی

اخطار زرد زیست محیطی برای 318 واحد صنعتی و خدماتی خراسان جنوبی