مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:452021-01-09فرهنگي

هومن حاجی عبدالهی: بازیگری را ترجیح می دهم/ آی فیلم سریال های زیرخاکی پخش کند


هومن حاجی عبدالهی دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خودم به عنوان کسی که در دهه 60 بزرگ شده است، دوست دارم آی فیلم سریال های قدیمی و زیرخاکی متعلق به آن دهه را بیشتر پخش کند.

- خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: هومن حاجی عبداللهی سال هاست که در عرصه های مختلف هنری از جمله گویندگی، مجری گری، صداپیشگی و بازیگری حضوری فعال دارد.

نقش رحمت امینی در سریال پایتخت اما، یک نقطه عطف در کارنامه هنری حاجی عبداللهی به شمار می رود، چرا که با این نقش شناخته شد و به شهرت رسید.

این بازیگر با کاراکتر رحمت امینی از سری دوم سریال پایتخت با خانواده معمولی همراه شد و در هر سری، حضورش را پررنگ تر کرد و تا پایتخت 6 ادامه داد.

حاجی عبداللهی آرزو می کند دست تلویزیون از بابت ساخت سریال هایی مثل پایتخت پُرتر بود تا مردم حتی از تماشای چندین باره شان هم لذت ببرند.

او تاکید می کند که از ابتدا قرار نبوده نقش رحمت در سریال پایتخت پررنگ و ماندگار باشد اما علاقه مردم باعث شده که این کاراکتر در سریال سیروس مقدم بماند و خودش را تثبیت کند.

این بازیگر در ارزیابی از حضور کاراکتر رحمت در پایتخت 4 که این شب ها بر روی آنتن شبکه آی فیلم است می گوید که این سری از پایتخت، اولین حضور این شخصیت در تمام قسمت های سریال است و از این منظر اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هومن حاجی عبدالهی: بازیگری را ترجیح می دهم/ آی فیلم سریال های زیرخاکی پخش کند

هومن حاجی عبدالهی: بازیگری را ترجیح می دهم/ آی فیلم سریال های زیرخاکی پخش کند