مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:452021-01-09سياسي

ارسال تجهیزات مورد نیاز برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط هلال احمر زنجان


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تجهیزات مورد نیاز برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهر زنجان، با مدیریت سپاه انصارالمهدی(عج) این استان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 قلم از تجهیزات مورد نیاز برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در هتل سپهر زنجان توسط جمعیت هلال احمر تحویل سپاه انصارالمهدی(عج) این استان شد که مدیریت این نقاهتگاه را برعهده دارند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور فعال داوطلبان، امدادگران و جوانان در طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای مهار بیماری کرونا در قالب ناظران سلامت در کنار سپاه انصارالمهدی(عج) این استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و سایر ارگان ها همکاری تنگاتنگی در سطح استان دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با همه ظرفیت ها در تلاش برای مهار و کنترل بیماری کرونا و ریشه کنی آن در کنار همه دستگاه های اجرایی استان قرار دارد.

طاهری افزود: 10 عدد کپسول اکسیژن 20 کیلویی، 10 عدد پالس اکسی متر(اکسیژن سنج خون) و 10 عدد مانومتر و رگولاتور اکسیژن  تحویل سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در هتل سپهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات مورد نیاز برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط هلال احمر زنجان

ارسال تجهیزات مورد نیاز برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط هلال احمر زنجان