مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:452021-01-09ورزشي

دلیل افت کیفیت لیگ بیستم فوتبال/ شانس پیروزی کدام تیم در دربی بیشتر است؟


قانون منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی اتفاق خوبی برای فوتبال نیست و یکی از دلایلی که لیگ بیستم از نظر کیفیت فنی افت کرده همین تصمیم اشتباه بود.

- داریوش یزدانی ملی پوش سابق و پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر بدون حضور بازیکن و مربی خارجی اظهار داشت: این یک واقعیت است که مربیان خارجی حتی اگر درجه یک هم نباشند، باز هم می توانند روی فوتبال ایران تاثیر مثبت بگذارند و لیگ برتر در این فصل بدون مربیان خارجی از کیفیت لازم دور است.

وی افزود: کیفیت لیگ بدون مربیان خارجی آسیب دیده و در آینده هم خواهیم دید که تاثیر منفی همین یک فصل در فوتبال ایران تا مدت ها باقی می ماند.

ملی پوش سابق کشور گفت: همین آقای اسکوچیچ که در حال حاضر سرمربی تیم ملی است و خیلی هم به او توجه نمی شود و او را در زمره مربیان درجه یک نمی دانیم، اگر در هر کدام از تیم های لیگ برتری مربیگری می کرد می توانست همین استقلال و پرسپولیس را به چالش بکشد.

اگر برخی از باشگاه های ما مشکل ساختاری دارند و بدون مطالعه مربی و بازیکن خارجی آورده و بار مالی بعلاوه پرونده های فیفا را در این فوتبال اپیدمی کرده اند، نباید صورت مسئله پاک می شد و کلاً منع استفاده از مربی و بازیکن خارجی را وضع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل افت کیفیت لیگ بیستم فوتبال/ شانس پیروزی کدام تیم در دربی بیشتر است؟

دلیل افت کیفیت لیگ بیستم فوتبال/ شانس پیروزی کدام تیم در دربی بیشتر است؟